Publicat per

PR. Logotip tipogràfic

• Empresa
      Klay KuúKlay Kuú és un petit estudi i botiga especialitzada en la confecció de tasses artesanals que ofereix tallers de ceràmica amb torn terrissaire per als més menuts i els més grans. L’estudi Kuú, és un entorn ideal per a divertir-se i experimentar amb les textures, els colors i les formes que la ceràmica adquireix. #artesanal#tassa#ceràmica#taller
    • Selecció de famílies candidates
    • Elecció de la família final
      La tipografia escollida per al logotip de l’empresa Klay Kuú és la font Averia Libre. Aquesta família disposa de 6 estils diferents (Regular, Light Italic, Light, Italic, Bold, Bold Italic) que ens obriran un ventall de possibilitats. Les rematades d’aquesta tipografia tenen un estil de llàgrima, traços arrodonits i inflats que ens donen un aspecte de pinzell i que, per tant, transmet la sensació de treball manual i calidesa, aspectes que reflecteixen l’essència de l’empresa. A més a més he escollit aquesta font per la seva personalitat, ja que es va dissenyar a través de la superposició d’una gran quantitat de fonts tipogràfiques.
    • Proves amb pesos i estils de la família final
    • Combinació seleccionada
      Un cop he fet el procés d’experimentació amb la tipografia Avenir Libre he seleccionat aquella que m’ha semblat més adequada per a la representació del logotip de l’empresa Klay Kuú. Finalment, la meva elecció ha sigut la tipografia Avenir Libre Regular escrit en caixa baixa. Aquesta té un pes regular que fa que transmeti sensació de delicadesa, a més a més té un estil normal, és a dir, sense inclinació perquè el logotip es llegeixi com a tradicional i estable.
    • Aplicació gràfica
    • Bibliografia i webgrafia